Iesakām apmeklēt

Alirana_logo

Logo_LASVATA

Latvijas Skaņas un Valodas Terapijas asociācija

Attēli
-------------------------
Šobrīd klātienē ir 13 viesi 

Skaņa un meditācija

Atslābināšanās un meditācijas vingrinājumi ir ļoti vēlami gan fizioloģiski, gan mentāli/emocionāli.

Tie maina smadzeņu darbības aktivitāti. Tas atnes tūlītēju pozitīvu iespaidu uz elpošanu, sirdsdarbību, muskuļu spriedzi un ķermeņa temperatūru.

Tomēr dažādie aizspriedumi un mīti, kurus glabā apziņa un zemapziņa par šo pagaidām vēl noslēpumaino procesu “bīstamajām” pusēm, attur ļoti daudzus no vēlmes sākt tos praktizēt ikdienā.

Lai atvieglotu šo procesu, kā ļoti efektīvs līdzeklis tiek lietota skaņa un mūzika. Tas palīdz justies drošākam un aizsargātākam no tiem nezināmiem aspektiem, kurus glabā zemapziņa. Ar laiku tos iepazīstot – bailes un trauksme pazūd.

Ar ko sākt? Pavisam vienkārši- sameklēt patīkamu skaņdarbu (labāk instrumentālu), apsēsties, izslēgt telefonu u.c. komunikācijas ierīces un sākt klausīties. 5- 10 minūtes. Pierakstīt rezultātus- iespaidus ķermenī, domās, emocijās. Pietiek ar dažiem teikumiem sākumā. Darīt to regulāri, katru dienu. Tā var atnākt ģeniālas idejas! Tas nemaz nav sarežģīti, vai ne?

Pamēģināsi?